بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بهترین گلزن تاریخ استقلال با آبی پوشان دو ساله تمدید کرد

Free Link Exchange

آرش برهانی پیش از آغاز سفرهای خارج از کشورش در تعطیلات لیگ، مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مسئولان استقلال داشت و به توافقاتی نیز دست یافته بود ولی قرار شد پس از بازگشت از سفرهایش قراردادش را تمدید کند.
وی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال مذاکرات نهایی اش را انجام داد و و قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با آبی ها تمدید کرد.
نخستین تمرین استقلال امروز برگزار می شود و برهانی نیز در این تمرین حضور خواهد داشت
همچنین  محمد قاضی که فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با وجود پیشنهاد از تیم سپاهان تصمیم گرفت در استقلال بماند و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.
خط حمله استقلال با تمدید دو ساله آرش برهانی و محمد قاضی فعلا دست نخورده باقی مانده و باید در طی چند روز آینده شاهد پیوستن یک مهاجم نوک دیگر در کنار این دو بازیکن در جمع پسران آبی باشیم.
از آرش برهانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقفلال بابت تمدید بدون هیچ شرط و شروطی ممنونیم و مجددا  متذکر می شویم  که بازوبند کاپیتانی چه از لحاظ سابقه و مدت بازی در استقلال و چه از لحاظ اخلاقی و چه شرایط فنی در بین بازیکنان حال حاضر برازنده و شایسته  برهانی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,آرش برهانی,محمد قاضی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com